Ugens madplan uge 21

Ugens madplan er en billig én af slagsen, og nemt skal det også være. Har jeg skrevet det før? Ja. Ja, det har jeg.

Jeg får igen grøntsager fra ATØF, det glæder jeg mig helt vildt til. Desværre har jeg bestilt den lille pose – der er asparges i den store. ØV! Så kan jeg lære det, kan jeg. Men der er dejlige tomater, salat og aubergine.

Mandag: Grød af perlebyg, speltflager og grove havregryn. Rabarberkompot til.

Tirsdag: Pitabrød med rejer, grøn salat, tomater og andet godt fra Lykkesholm. En god dressing til gør hele forskellen.

OnsdagPasta med aubergine, stærk pølse og basilikum.

Torsdag: Kartoffelsuppe m. bacontern

Fredag: Kødboller i tomatsovs m. pasta til

Lørdag: Æggekage m. skvalderkål/brændenælde og bacon

Søndag:  Pulled Pork i gode boller og med cole-slaw til. Tilbud om frikadeller i til de mange børn, der er her til fødselsdagsfest. Isvafler i haven til “dessert”. Vi laver to slags is, hjemmelavet skum og jordbær sylt. Vaflerne køber vi.

 

Skriv en kommentar