Ugens madplan uge 6

En mærkelig uge står foran os. Asbjørn og jeg er væk tirsdag, og jeg er væk torsdag. Vi har en masse, der skal spises op, og der kommer snart nyt fra Allégården, så der skal også noget op af fryseren. Det ender sådan her:

MandagKaninryg med rodfrugter.

Tirsdag: er Asbjørn og jeg ikke hjemme. De to andre spiser rester.

Onsdag: Pizza med rester fra køl og frys.

Torsdag: Tomatsuppe m. kødboller

Fredag: Forloren hare m. kartofler, sovs og coleslaw (for det nåede vi ikke i sidste uge).

Lørdag: Vegan Challenge day. Bertram synes, vi skal prøve en veganer dag, og jeg er med på at prøve. Jeg er ikke færdig med at tænke over frokosten, men tror aftensmaden ender med Butternut & Nut Butter soup. Vi har en hokkaido, vi godt kan bruge. Så kan de andre jo få yoghurt på. Det er et godt eksperiment, der tvinger én til at tænke nyt. Fedt!

Søndag: Og så har jeg lovet at vi skal have burgere dagen efter….

Skriv et svar

