Ugens madplan uge 47

Jeg er bagud, jeg ved det! Men altså, vores internet har været nede, og da det kom op igen var jeg nødt til at prioritere det, der giver penge og få skrevet mine lektørudtalelser.

Før I får madplanen: mine weekendplaner gik i vasken pgr. sygdom. Ingen skank til os. Jeg lavede kyllingebryststeg med ovnkartofler og salat. Helt plain. Så var der tærte med kylling og kartofler søndag, og såmænd også en kyllingerest til mandag.

Alt i alt ser planen sådan her ud:

Mandag: Clubsandwich med kyllingerest og hjemmebagte ciabatta-boller.

Tirsdag: Hokkaidosuppe med linser. Resten af bollerne til.kaniniroemer

Onsdag: Kaninlår i stegeso. Hertil brune ris og pak choy i wok. Inspireret af denne opskrift, der er til kyllingelår.

 

Torsdag: Bagt fisk og risotto. Restesalat til. Inspireret af kogebogen “Middag Middag” af Nikolai Kirk.

Fredag: Lady og Vagabonden-pasta. Bestemt af Asbjørn, der er kok.

Lørdag: Kommer vi fra fødselsdag og spiser en madder.

Søndag: Holder vi fødselsdag og spiser lasagne til frokost – og masser af kage bagefter.

Skriv et svar

