Ugens madplan uge 26

Det er igen blevet tid til ugens madplan – det har taget lidt tid denne gang, for ferien har indfundet sig, det er begrænset hvad vi gider og samtidig begynder der at komme gæster. Min søster og svoger og deres to børn kommer søndag og bliver til tirsdag, det bliver så hyggeligt, og jeg har tænkt mig at lave flæskesteg, selvom min søster ikke gider spise gris – det gider min svoger nemlig godt 😉

Så – har du mon en god opskrift på sommerflæskesteg? I så fald vil jeg gerne se den.

Ellers ser planen sådan her ud:

Mandag: Wok med grøntsager og rejer (hvis vi har nogen i fryseren, ellers undvære vi. ) Ris til.

Tirsdag: Regner jeg ind til videre med at vi spiser hos svigermor.

Onsdag: Koteletter m. nye kartofler, kryddersmør og grøn salat.

Torsdag: Linsesuppe (bestilt af Bertram, der er med-kok).

Fredag: Fiskeburgere

Lørdag: Kartoffelpizza (bestilt af Asbjørn, der er med-kok).

Søndag: Sommerflæskesteg m.nye kartofler og sommergrønt (og sovs, selvfølgelig). Tror jeg, ind til jeg ser dit fremragende forslag.

 

 

Skriv et svar

