Ugens madplan uge 24

Jeg fik sprunget sidste uges madplan over – mit internet var nede søndag, og så kom jeg simpelthen fra det. Jeg kan dog nævne, at vi i dag har fået burgere og milkshake til dessert. Ah!

Nå, men denne uge er forholdsvis almindelig. Skoleåret synger på sidste vers, drengene er SÅ ferieklar og det er vi andre såmænd også. Det må godt være lidt nemt.

Vi prøver sådan her:

Mandag:  Lasagne med grøntsager, det bliver aubergine, spinat og champignon.  Grøn salat til.

Tirsdag: Æggekage med bacon. Grøntsager i, og brød til.

Onsdag: Pitabrød med falaffel og frikadeller fra frys. Her tømmer vi grøntsagsskuffen.

Torsdag: Hotdogs (jeg er ikke hjemme, så herrerne har selv valg).

Fredag: Fiskefilet. Hertil spaghetti m. stuvet spinat. Bestemt af Asbjørn, der er medkok.

Lørdag: Salade Nicose og koldskål.

Søndag: Lammetagine m. brød.

Skriv et svar

