Ugens madplan uge 22

En dejlig uge er slut og en ny kan begynde!

Denne uge er lidt mærkelig, fordi jeg fistre rundt i verden. Jeg arbejder sent tre dage og skal til aftenmøde torsdag, samt spise ude med min søster søndag. Det bliver lidt nemt, så Husbond kan nå det uden mig.

Mandag:  Kyllingefrikadeller m.kartofler og salat af hvidkål, fennikel og lime.

TirsdagPasta med spinat og svampe. Resten af salaten fra dagen før til.

OnsdagFiskeburger. Ønsket af Bertram, der er med-kok

Torsdag: Tomatsuppe (Husbond og unger alene hjemme).

Fredag: Kylling Cashew m.ris og grøn salat.

Lørdag: Andelår. Jeg ved endnu ikke, hvad tilbehøret bliver – det kommer lidt an på kassen fra Årstiderne.

Søndag: Spaghetti Carbonara eller noget i den retning….

 

Skriv et svar

