Ugens madplan uge 10

Øllebrød, ha! Det endte jo med pizza, ikke. På vej hjem fra besøg hos den lækreste lille unge, vores lille nye “kusine” i Roskilde, rejste der sig et folkekrav om pizza. Jeg gav mig. Det endte med pizza i sofaen til “Legends of tomorrow” på fjerneren. Fred med det. Vi prøver at være fornuftige igen i næste uge.

Mandag: Svampelasagne. Restesalat til.

Tirsdag: Hønsekødssuppe. Den gode gammeldags slags med kød og melboller.

Onsdag: Kyllingepie. Bønner til. Asbjørn har bestemt og er med-kok.

Tordag: Boller i karry. Ris til. og gulerodssalat. Bertram har bestemt og er med-kok.

Fredag: Skolefest! Vi skal medbring en ret – denne gange bliver det Keema Byriani. Det skal jo ikke være lasange altsammen, vel?

Lørdag: Spaghetti Carbonara. En god salat til.

Søndag: Vides ikke endnu. Jeg har fødselsdag, og jeg kan ikke bestemme mig. Jeg tror, det kommer til at hænge på slagterens udvalg i fredag.

Rigtig god uge, allesammen!

Skriv et svar

