Ugens madplan uge 37

Jeg har besluttet at prøve at faste igen. Det er et eksperiment, for at se hvordan maven tar det. Jeg kører samme model som sidst: faste fra søndag aften kl.22 til tirsdag morgen, igen fra onsdag aften kl.22 til fredag morgen. Jeg spiser formiddags-smoothie og aftensmad med familien, en lille portion uden kulhydrat til mig.

Madplanen kommer til at se således ud:

Mandag: Thaisuppe. Opskriften finder du ved at downloade Økologisk Landsforenings nye kartoffelbog. Vores version tilsættes strimlet kinakål til sidst. Måske kommer der ikke kartoffel i, men nudler til. Så er det nemmere for mig at vælge dem fra😉

Tirsdag: Vi kommer sent hjem alle 4. Der bliver æbleflæsk (mosen er kogt i dag), og rødbedesalat.

Onsdag: Mousakka! Rester fra grøntsagsskuffen i, så ingen grøntsager til.

Torsdag: Kartoffelsalat og kyllinge-grill medister. Kartoffelsalat med lidt røget ørred til mig. Der koges kartofler til dagen efter også.

Fredag: Kartoffeltærte fra tidligere nævnte kartoffel-bog. Den er rigtig lækker! Grønkålssalat til. Der kommer lidt nødder i vores, måske kan vi finde nogle friske?

Lørdag: Lammefrikadeller, belugalinsesalat, grovbrød.

Søndag: Falaffel, pita, salt, tomater. Nok til madpakker også.

 

Skriv et svar

