Ugens madplan uge 26

Sikke mange, der har set mit indlæg om sygdom. Nu ville jeg jo gerne sige, at jeg prøver at arbejde med min kost i forhold til min sygdom, men det gør jeg ikke. For diæten er sindsygt besværlig, og det er langt fra sikkert, det virker. Og hvis det gør, virker det på tarmen, og det er faktisk ikke den, der giver mig problemer. På en eller anden måde virker kombinationen dyrt, besværligt og ikke særlig effektivt ikke så tillokkende.

Så vi spiser som vi plejer. Denne uge er den sidste inden sommerferien, der er lidt travlt og på fredag skal vi fejre 3 ugers frihed.

Mandag: Keema Byriani. Grøn salat til. Ja ja, det er Sct. Hans, men vi gider simpelthen ikke spise udenfor i 15 graders “varme” og blæsevejr. Vi snupper et bål sammen med naboerne senere.

Tirsdag: Spaghetti Carbonara. Broccoli til.

Onsdag: Vi spiser i hold. 3 på skolen til grillfest, 4 herhjemme inden dimisionsfest. De tra spiser hotdogs, vi herhjemme spiser kyllingepølser (fra Allégården, ikke de klamme fra butikkerne.) Kartoffelsalat til.

Torsdag: Pitabrød med kødboller

Fredag: Pizza. Fest! Måske pizza på grillen? Måske bagte bananer med is til.

Lørdag: er vi til 60 års fødselsdag. Vi spiser rester når vi kommer hjem.

Søndag: vi holder jo ferie! Lad det komme an på vejret om vi skal grille eller noget helt andet.

Skriv et svar

