Ugens madplan uge13

Det bliver en dejlig uge med masser af spræl i. En ekstra sen vagt til mig i morgen, Husbond i Kbh., også i morgen, en undersøgelse på sygehuset på Torsdag, der gør at jeg ikke ved, hvornår (eller hvad) jeg kan spise. Teenageren ude af huset onsdag, fredag og lørdag. Hele familien på arbejdsdag hos Faster D. hele lørdag. Desuden lavvande i pengekasse og fryser.

Nå. Lad os komme til sagen.

Søndag (i dag): Tortano (2.stk, et med ost og et med skinke og feta), masser af salat.

Mandag: Æggekage m. grønt fra haven (brændenælde, skvalderkål). Bacon, tomat og rugbrød til. Jeg faster og spiser et lille stykke æggekage og tomat.

Tirsdag: Lieret blomkålssuppe m. ostebrød

Onsdag: Lam Tikka Masala m. ris. Restesalat til.

Torsdag: Risengrød. Det kan alle spise og det kan passe sig selv (i Teenagerens seng). Jeg spiser med, jeg har fastet resten af dagen.

Fredag: Hel, dejlig kylling i ovn. Kartofler til. Knasegrønt til.

Lørdag:  Kyllingetærte af resterne fra fredag. Pastasalat til.

Skriv et svar

