5:2 uge 2, dag 2

Okay, i dag har jeg været sulten. Faktisk er jeg det stadig. Hvor er det mærkeligt! Nå, men der er mange, der siger, det går over – jeg håber, de har ret.

Jeg har spist:

Morgen: Smoothie af 100 gr. skyr, 100 gr. appelsinsaft og en kiwi. Det skal du ikke gøre, det er surt og syrner. Adr.

Frokost: 100 gr. hytteost (cheasy), 200 gr. agurk, 50 gr. rejer.

Det gav plads til 150 gr. gulerod sidst på eftermiddagen.

Aftensmad: 250 gr. kogt blomkål med lidt suppe fra de andres aftenmad. Det var forbløffende ok.

Jeg skal så meget ha grød i morgen tidlig. Yeah!

Skriv et svar

