5:2 dag 2

Dag to er så småt ved at være gået. Og også gået godt, må jeg sige. Jeg tror det vanskelige bliver morgenen efter, dvs. tirsdag morgen og fredag morgen. Jeg overvejer, om fasten skal gå fra aftensmad til aftensmad istedet for fra morgenmad til morgenmad – men nu ser jeg lige, hvordan jeg har det i morgen tidlig.

I dag har jeg spist flg.:

Til morgen: Smothie, bestående af 100 gr. skyr, 1/2 banan og 100 gr. appelsinsaft.

Til frokost: 50 gr. hytteost, 100 gr.agurk, 1 æg.

Til aften: 100 gr. broccoli, 100 gr. rød peber, 100 gr. kylling, 100 gr. bladselleri. Svitses af i lidt currypaste og der spædes med vand. Resten af familien får det sammen, bare med en par skefuld creamed coconut i, og ris til.

I dag har vi været på Naturama hele dagen, min mor, ungerne og jeg. De hævder, de ikke kan mærke jeg faster. Og jeg føler mig ikke sulten, ikke sådan i traditionel forstand. Alt er vel, og lørdag morgen ved jeg, om jeg har tabt mig.

Skriv et svar

