Ugens madplan uge 38

En herlig uge venter!

Og om lidt rejser jeg mig og gør rent, så her er rart at være. Lige om lidt, altså. Når jeg er færdig her….

Jeg kan vist ikke vride mere ud af ugens madplan:

Mandag: Kyllingelår. Hertil spelt og grønkålssalat m.æbler

Tirsdag: Efterårsgryde (oksefars, kål og rodfrugter i lag med boullion – det smager godt!) Grøn salat og brød til.

Onsdag: rester fra tirsdag. Æblegrød til dessert.

Torsdag: Laks. Hertil frisk pasta m.spinat. Tomater til.

Fredag: Andebryst (eller vildt). Græskar, bagt i ovn med chili og ovnkartofler til. Tror, jeg laver noget svampe-stuvning af en eller anden slags også.

Lørdag: holder vi knægtens fødselsdag, og han har ønsket sig pulled pork. Det skal han få! Med bløde boller, coleslaw og majskolber.

Vanilie-is og Meyers brownie til dessert.

Søndag: Små pizzer eller små dejpakker med rester af and eller pulled pork. Grønt-rester til.

Skriv et svar

