Ugens madplan uge 3

Det vil ikke rigtig lykkes i denne her uge. Jeg mokker rundt med det, men nej, det passer sgutte rigtig sammen. Nå, I får den alligevel. Så må I tage det som det er og snuppe det i kan bruge.

Mandag: Chili Con Carne-rest. Rødbedesalat og rester fra frys til ungerne.

Tirsdag: Caldo Verde (Portugisisk grønkålssuppe) m. skinkeboller til.

Onsdag: Mørbradbøffer m. Spicy kikærtesalat med søde kartofler og gourmetbønner, tomater og oliven. Pasta m.pesto til ungerne.

Torsdag: Kyllingemedister og hvidkålssalat m. pomolo. Kogt korn til.

Fredag: Burgere. Is-rest fra nytår til dessert.

Lørdag: Fisk i curry. Hertil appelsin/fennikelsalat

Søndag: Rolls m. hummus og div.grøntsager.

Ej, måske er det ok. Nu må vi se. Er der noget af det, du gider spise?

3 meninger om “Ugens madplan uge 3”

  1. Jeg vil ha’ den kikærtesalat for vildt. Prøvede i øvrigt indisk dahl af på familien. Kristian og jeg var totalt lykkelige. Ungerne var ikke. Okay, de ville gerne smage et par teskefulde og insisterede ikke på at få resten skrabet af tallerkenen… Så det er vel en form for succes…

  2. Jeg vidste bare nogen ville falde for burgere og is😉
    Ej, jeg glæder mig også, men egentlig ligeså meget til kikærtesalaten.
    Det er noget underligt noget med børn og linser. Mine nægter purre. Hvorfor? Dybest set smager det jo ikke af noget. Børn i andre lande siges at spise det med velbehag.

Skriv et svar

