Ugens madplan uge 48

November, altså. Det regner og blæser i ét væk, og jeg synes godtnok det er koldt. Jeg glæder mig lidt til jul, så er der da noget hygge at se frem til.

Nå, til planen.

Mandag: Grøntsagsgratin m. skinkeschnitzel. Grov boller til (de samme som til dagen efter).

Tirsdag: Fødselsdags-burgere.

Onsdag: Risengrød af grove ris. Sættes i blød om morgenen.

Torsdag: Fiskefilet m. ovnpomfritter. Spidskåls-slaw til.

Fredag:  Hønsekødssuppe. Husbond er tidligt hjemme og starter dyret.

Lørdag: Kylling i karry m. grønkålssalat.

Søndag: Tomatsuppe m. kødboller.

2 meninger om “Ugens madplan uge 48”

  1. tak for inspiration! Det er så smart at lægge madplaner op. Vi kan alle inspirere hinanden, så alt for mange retter ikke gentager sig for ofte🙂

  2. Det er nemlig det! Der er jo ingen grund til at alle opfinder den dybe tallerken hver uge, om jeg så må sige. Jeg er stadig forbløffet over, hvor mange de gider læser med.

Skriv et svar

