Ugens madplan uge 19

Jeg er lidt bagud her, beklager meget. Håber I bærer over. Jeg arbejder igen med hvordan vi spiser, og prøver med mere grønt og mere protein.Det er ikke helt nemt, men velsmagende, og faktisk går det den rigtige vej på vægten også. Ikke dårligt! Det er ikke sådan at jeg slet ikke spiser brød, pasta og ris, bare mindre.

Mandag: Æggekage med squash, frisk spinat og forårsløg samt feta. Hertil ristet rugbrød. Og til dessert: skyr og rødgrød lagt i lag, her i huset kaldet Danmarksdessert.

Tirsdag: Kyllingelår, nye gulerødder og ris/bulgur. Husbond udtænker hvordan.

Onsdag: Laksestykker, pasta og spinat. Hertil spidskålssalat. Resten af den er frokost dagen efter, sammen med røget mørbrad.

Torsdag: Spaghetti med kødsovs. Stærk bønnesalat til.

Fredag: er vi ikke hjemme

Lørdag: Shawarma

Søndag: Nuddelsuppe m. kylling.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s