Ugens madplan uge 10

Der venter en travl uge – min arbejdsplads holder ORD-fest, så masser af arbejde forude – men af den sjove slags, med arrangementer, glade børn og voksne. Men nem mad og god planlægning er nødvendig:

Mandag: Spinattærte og pastasalat. Salaten serveres, så man selv kan samle.

Tirsdag: Lieret blomkålssuppe, brød til. Rester af salat fra dagen før.

Onsdag: Boller i karry m. ris og gulerodssalat. Der skal også være til torsdag.

Torsdag: samme

Fredag: Fiskefilletter m. ovnfritter og remouladesovs.  Bønner til.

Lørdag: Lammebov – de nærmere omstændigheder er endnu uvisse, ideér modtages.

Søndag: Linsesuppe m. oksekød.

2 meninger om “Ugens madplan uge 10”

  1. Hej🙂
    Det er første gang jeg kommenterer, men følger med hver uge..
    Jeg tænker en braiseret bov ville være lækkert og det passer faktisk sig selv.
    Jeg har en opskrift på braiseret kalvebov på min side, hvis du har brug for inspiration🙂

    Kærligst Lea

Skriv et svar

