Ugens madplan uge 45

Det er for alvor blevet efterår, og vi har brug for fedt, kærlighed og levende lys. Jeg prøver ikke at lade mig styre totalt af det, men det er ikke nemt.

Jeg er klar over at Mortens aften er fredag og ikke lørdag, men både Husbond og jeg har lukkevagter fredag, og Mellembarnet, der elsker and, skal måske til Halloweenfest, så vi udsætter det lige en dag.

Jeg prøver i hærdigt at få en grøddag på programmet hver uge, det er en udfordring, men sundt og billigt, samt god børnemad er gode argumenter.

MandagSpinatlasagne og laksestykker.

Tirsdag: Lieret blomkålssuppe m.brød

OnsdagSpeltgrød m. blåbærkompot og skyr.

TorsdagBrændende kærlighed. Mos nok til dagen efter, hvor vi har travlt.

FredagCottage Pie m. de grøntsager, der nu måtte dukke op i kassen.

Lørdag: And m. råstegte kartofler og mangosalat

SøndagKoteletter med sauté af kikærter, pak choy, bønner og tomat.  Brød til.

Et Voila!

 

2 meninger om “Ugens madplan uge 45”

  1. Hej Camilla

    En lille hilsen for at sige, at det ser ud til, at du har bedt om tilladelse til min tidligere blog på WordPress.com. Den bruges ikke mere, og skulle sådan set bare slettes, men du finder mig på på viste.

    Med venlig hilsen

    Deborah

    1. Tak for det – jeg fandt en gammel kommentar fra dig, som jeg lige ville tjekke ud, deraf henvendelsen. Jeg glæder mig til at kigge nærmere på din blog.

Skriv et svar

