Ugens madplan uge 34

Det skal gå stærkt i denne uge – jeg er væk onsdag og torsdag, og kommer sent hjem fredag. Lørdag er hele familien på tur, og søndag må gerne give madpakker til alle de dage i næste uge, jeg heller ikke er hjemme.

Det falder sådan her ud:

Mandag: Frikadeller m. ovnkartofler + den skønneste lille selleri. Kålsalat til.

Tirsdag: Keema Biryani m. dampede, nye gulerødder.

Onsdag: Tomatsuppe m. kødboller. Husbonds glansnummer, det smager godt men er ikke det mindst sundt.

Torsdag: Pasta med pesto. Knægten koger i køkkenet.

Fredag: Medisterpølse og kartoffelmos – årets første! Spinatsovs til.  Jeg er stadig lidt i tvivl om grøntsagerne til mig, men jeg snupper nok bare noget fra fryseren.

Lørdag: er vi til middelalderfestival i Horsens med gode venner – og hvad vi spiser der, ved jeg ikke endnu….

Søndag: Pizza, så der er til madpakker i løbet af ugen. Desuden skal der koges nogle bønner og det bliver nok de brune for afvekslingens skyld. Mon ikke jeg ender med en salat som denne?

Skriv et svar

