Ugens madplan uge 8

Hvis det skulle være gået nogens næse forbi, holder fynboerne ferie i denne uge. Altså, jeg gør ikke så meget, jeg har heldagsmøder i København både tirsdag og onsdag, for nyheden om at ferie ikke altid afholdes i uge 7 er ikke nået over broen. Faktisk bliver det kun Torsdag jeg har fri – men det er da også noget!

Planen bærer præg af at jeg var helt blank idag, og derfor spurgte familien, hvad der var af ønsker. I kan selv prøve at regne ud, hvem der sagde hvad – jeg vil godt røbe, at største-øglen også deltog.

Mandag: Blomkålscurry, naan, ris og yoghurt

Tirsdag: Ravioli m. spinat. Ostesovs til.

Onsdag: Boller i karry. Ris og gulerodssalat til.

Torsdag: Spaghetti Carbonara. Bønnesalat m.grønne og røde bønner til

Fredag: Harira.

Lørdag: Børnefri. Vi har planer om at spise på Goma.

Søndag: Rester fra frys og køleskab.

 

Skriv et svar

