Ugens madplan uge 43

Jeg iler med en madplan!

 

Mandag:  Græskarsuppe (ja, jeg vill også hellere have en med mere smag, gæt selv hvorfor det er denne der laves….)

Tirsdag: Pastaret med karry, hvidkål og pølser – fra Brugsen gamle kogebogsserie, den der hedder “Pasta”.

Onsdag: Hønsekødssuppe. Jeg ved ikke helt, om vi er 5 eller 7 til aften, og det kan udbygges/indskrænkes uden problemer.

Torsdag: Spaghetti med kødsovs og grøntsagsstænger.

Fredag: Lasagne. Grønne bønner eller broccoli til.

Lørdag: Laks, pasta og stuvet spinat.

Søndag: Rester fra ugen og fryseren.

 

Sådan! Simpelt, med lidt mange pastadage måske. Lad det ændre sig til næste uge!

One thought on “Ugens madplan uge 43”

  1. Gid især Niks ikke var kræsen, det smitter altså lidt af på ungerne.
    men omvendt tror jeg der er noget galt med mine! De kan ikke lide pølser (kan alle børn ikke det?)

Skriv et svar

