Ugens madplan uge 37

Det skrider frem, det store værk! Jeg mangler lidt over 5 kg. for at nå målet. Men jeg har skejet vildt ud i denne weekend, i selskab med skønne tøser, så det varer nok lidt inden jeg er der – sådan er det ind i mellem.

Madplanen kommer her – jeg prøver at få lavet spændende grønne alternativer til mig selv, men det lykkes ikke altid – så må jeg nøjes med 200 gr. ærter fra frys.

Mandag: Pandekager – de fik aldrig lavet dem i lørdags. Linsesalat og grovbrød til mig – der skal også være til frokost tirsdag,

Tirsdag: Pølse/hvidkåls/karrygryde. Grønne bønner til.

Onsdag: Pasta m. kødsovs.  Gulerodssalat til (m.kikærter i til nogen af os)

Torsdag: Snydepizzaer m. resten af kødsovsen. Rester fra frys til mig + salat fra dagen før.

Fredag: Fiskefrikadeller m.remouladesovs og ovnkartofler.  Marinerede ærter og champignon til.

Lørdag: har storeøglen fødselsdag, og han har bestemt at vi skal have flæskesteg med brun sovs og kartofler, og til dessert citronfromage. Sådan dér!

Søndag: Gratin m.rosenkål (Jeg har fået en spændende opskrift af en god kollega) og skinke  til – der skal være til pålæg i løbet af ugen.

Skriv et svar

