Ugens madplan uge 35

Ugen fra helvede er i gang. Der er totalt stress på og det bliver helt helt simpelt i denne uge, så er I advaret! Og der er meget kød, for vi er i gang med at rydde op i fryseren, og der er rigtig meget kød i. Endnu!

Mandag: Supperest fra hønsekøds-tøm-fryseren-suppe søndag.

Tirsdag: Mørbrad, frisk pasta m. ostesovs og dampet rosenkål til mig.

Onsdag: grøntsagsurry m. blomkål og kartofler. Rispilauf m. ærter – mange ærter til mig!

Torsdag: ja, nu blir det pinligt. Men altså, jeg er ikke hjemme, og Husbond skal til break dance med mellemøglen, og de er ikke færdige før 18 – ja, de henter nogle burgere, okay!?!

Fredag: mad efter Asbjørns hoved: frikadeller m. kartoffelmos. Bønner til mig. Og dessert, men det er en hemmelighed.

Lørdag: Kålpølser og grønlangkål. Jeg sagde jo, at vi rydder op i fryseren!

Søndag: rester, også fra fryseren.

Skriv et svar

