Ugens madplan uge 34

Ja, så er hverdagen her for fuld udblæsning! Der er aftenmøde, børn der skal til fritidsaktiviteter på tossede tidspunker, ekstra vagter osv., osv. Jeg kommer sgu til at kæmpe for det nu!

Vi prøver:

Søndag: Græskarsuppe m. harissa – brød til. En salat m.kikærter, ærter og mynte til. Fra “Suverænt sundt”

Mandag: Snydepizzaer. Restesalat til mig.

Tirsdag: Frikadeller (til 2 dage) m. ovnkartofler, og en eller anden for for spicy bønnesalat m. butterbeans.

Onsdag: Restefrikadeller m. pasta og tomatsovs. Rester af salat til mig.

Torsdag: spaghetti carbonara. Masser af ærter til!

Fredag:  Asbjørns maddag. Jeg tror, vi laver Burgere, men jeg er ikke sikker endnu.

Lørdag: er vi til fest hos min søster og skal ikke lave mad…..

Skriv et svar

