Ugens madplan uge 24 – 10

En hektisk uge er overstået og en mere rolig tager sin begyndelse.  Vi gider ikke stå i køkkenet i timevis, vi har gang i rigtig mange projekter med hus og have, så det skal gå lidt kvikt. Omvendt skal vi jo også spise sundt og afvekslende…..det er ikke helt nemt. Her kommer mit bud på ugen:

Mandag: Clubsandwich – stærkt inspireret af Familiemad

Tirsdag: andebryst m. rødbede og ovnkartofler

Onsdag: spaghetti carbonara m. bitre salater

Torsdag: pasta m. kødsovs. Broccoli til.

Fredag: Hotdogs! (Jeg skal til sommerfest, så mand og børn er alene hjemme….)

Lørdag: skal der laves gæstemad på grillen. Jeg ved endnu ikke helt hvad, men det er nok noget m. store rejer på spid, og gode store koteletter m. skaft. Mon ikke vi skal have jordbær til dessert?

Søndag: medisterpølse m. nye kartofler.  Sommercoleslaw til .

Og nu vil jeg tage min lange, onde indkøbsliste og kører ud og købe ind til de første par dage…

2 meninger om “Ugens madplan uge 24 – 10”

  1. Kære Camilla
    Til andebryst tirsdag synes jeg at rødbede og ovnkartofler er en lidt vintertræt kombination. Må jeg ikke få lov at anbefale den fuldstændige fantastiske salat vi spiste til andebryster igår?
    Salat af frisk økologisk romainesalat fra torvet tilsat tern af vandmelon og appelsin. Drysset m. nyristede og hakkede græskarkerner og sesamfrø. mmm mmm mmm, det smagte super. Vi fik også risotto med bacon og ærter i til anden. Det kan virkelig anbefales.
    Mange hilsener – og vi ses vel til cowboyfest på fredag !
    Kirsten Hunnice

    1. Super, Kirsten! Den snupper vi! Det var faktisk mest fordi ungerne elsker andebryst, og det var hvad jeg kunne grave op. Vi prøver da din i stedet.

Skriv et svar

