Ugens madplan uge 16

Det er forår, og vi mosler rundt i haven hele tiden. Så nu skal det være nemt at lave mad! Derfor ser ugens madplan ganske simpel ud:

Mandag: Æggekage m. tomat og bacon

Tirsdag: Pasta med broccoli

Onsdag: Røget makrel m. kartoffelkager og grøn salat

Torsdag: Minestrone

Fredag: Boller i karry m. gulerodssalat

Lørdag: kylling med citron og krydderurter, salat og speltbrød

Søndag: Rolls m. oksekød, avocadomos og grøntsager

Og SÅ er vi jo nået til den dag, hvor vi skal have spændingen udløst: hvem vinder bogen “Sunde tanker”? Og vinderen bliiiiirrrrr: KunSandheden! Efter omhyggelig lodtrækning, endda med Husbond som lykkens gudinde, har KunSandheden vundet den kæmpestore, nye kogebog: “Sunde tanker”. Men fortvivl ikke! Der kommer snart en ny give-away – jeg har mange kogebøger på lager ;)-

Tak for jeres tid og interesse!

6 meninger om “Ugens madplan uge 16”

  1. Jeg glæder mig til at se hvad lageret ellers byder på – ellers kan vi jo lege byttebørs på et tidspunkt??😉

  2. Ulf som lykkens gudinde … det giver nogen fæle billeder i mit hovede🙂

    Jeg er på når der er en medium-sund kogebog i puljen🙂

Skriv et svar

