Ugens madplan uge 9 – 10

Hverdagen truer, og dermed skal madplanerne igang igen. Vi har jo haft ferie i uge 8, og jeg valgte madplanerne fra – så vi har fået totalt slammermad hele ugen. Købepizza, pasta med riveost og toast. Det bekræfter mig bare i, at madplanerne er vigtigt, og at vi ikke engang får lavet ordentlig mad når vi har ferie….

Så derfor er der lagt en plan og den kommer her!

Mandag: Jordskoksuppe med bacondrys og pestosnegle

Tirsdag: Risotto m. svampe og hvidløg, timian og persille.  Æblecrumble til dessert.

Onsdag: Kylling m. cashewnødder, ris og mangosalat

Torsdag: Spaghetti m. kødsovs

Fredag: Osso Bucco m. kartoffelmos og grønne bønner

Lørdag: Pandekager med champignonfyld

Søndag: Koteletter m. timian, citron og pesto (gode tykke med skaft), og frisk pasta.

Jeg glæder mig allerede til at få noget ordentlig mad igen – det skulle være en god blanding af grøntsager og forskellige typer af kød.

En mening om “Ugens madplan uge 9 – 10”

  1. Bortset fra svampene, som ville få min allergi til at slå mig ihjel, lyder det usædvanlig lækkert.
    Det er sand kunst kan frembringe mad som ikke bare smager godt med munden, men også med øjnene. Og det ser ud til at være resultatet når jeg ser billedet du har lagt ind.

Skriv et svar

