Ugens madplan uge 4 – 10

En heftig uge tager sin begyndelse – jeg skal til Oslo onsdag til torsdag og snupper en overnatning i Kbh. undervejs. Der bliver med andre ord en hel del frysermad, for selvom Husbond er mindst lige så god til at lave mad som mig, kniber det med tiden, når man er alene med ungerne. Derfor er der heller ikke planlagt frokost ret mange dag.

Heldigvis tog jeg mig sammen forleden og ordnede fryseren og fik lavet en fryserbog, så vi kan se hvad vi har. Den tid kommer tilbage til mig nu, hvor jeg ved lige præcis, hvad jeg kan planlægge med – nice!

Ugen kommer til at se således ud:

Mandag: Lieret blomkålssuppe med grovboller

– frokost tirsdag: grovboller med pålæg

Tirsdag: Boller i karry – færdige boller i fryseren

Onsdag: Pasta med kødsovs, kødsovs fra fryseren.

Torsdag: Spaghetti Carbonara m. stærk bønnesalat

– frokost Fredag: Bønnesalat

Fredag: Kartoffelcurry, pappadums, ris og gulerodssalat

Lørdag: Kyllingeret med kidneybønner og brød

Søndag: Lasagne og salat med linser

– frokost mandag: Salat med linser og grovbrød

Skriv et svar

