Hemmeligheder

Marie udfordrede mig til at fortælle 10 hemmeligheder, og det har jeg søreme grundet meget over. Jeg er ikke så hemmelig, nemmelig. Men vi prøver:

  1. Jeg elsker serien “Landsbyhospitalet”. Det er sandt!
  2. Jeg er ekstremt bange for at gå glip af noget, og er derfor altid en af de sidste, der går.
  3. Jeg vejede engang over 100 kg.
  4. Jeg befinder mig rigtig godt i store haller, hvor der sidder en masse mennesker og snakker politik.
  5. Jeg elsker, når hele familien sover i samme rum – det er så godt at kunne høre ungerne trække vejret.
  6. Jeg er dybt afhængig af gulerødder og spiser mindst et halvt kilo om dagen.
  7. Jeg stadig savner at ryge. Hvis det ikke lugtede sådan, og var så forfærdeligt usundt, ville jeg blive ved altid.
  8. Jeg kan ikke eksisterer uden mine katte. Min hund – ok, lad gå, men ikke mine katte. De er en daglig, æstetisk nydelse, og jeg får et ringere liv, hvis jeg ikke har mindst én kat.
  9. Jeg fortryder oftest det, jeg IKKE har gjort.
  10. Jeg tuder tit, når nogen synger smukt, det er en smuk sang, eller det er børn, der synger. Det er vanvittig irriterende!

Så slap jeg vist igennem det! Jeg lader stafetten gå videre til Husbonden, simpelthen fordi jeg er så spændt på hvad han hitter på!

2 meninger om “Hemmeligheder”

  1. Åh, den med rygningen er jeg fuldstændig med på! Jeg håber virkelig at jeg kan holde fast i rygestoppet, også efter at bebsen er kommet, men jeg vil intet love…
    Gode hemmeligheder Camilla – nogle kommer mere bag på mig end andre…😉

  2. Ja, sådan må det vel være…
    Som du ved falder jeg også i en gang i mellem og snupper en smøg – mest i forbindelse med alkohol. Men det bliver sjældnere og sjældnere, og mere og mere væmmeligt hver gang jeg gør det – en dag holder det op…

Skriv et svar

