Bare nysgerrig….

men lad mig lige høre: hvilke dag vil du helst komme og spise med? Og hvorfor?

Først skal dog siges at:

  • husbond er rigtig, rigtig god til pandekager
  • fiskefrikadellerne naturligvis er hjemmelavede
  • grøntsagscurry tit er STÆRK her i huset! Vi spiser med ris og youghurt til – så er der også noget til ungerne
  • lasagne er en hof-ret der laves uden opskrift og er forskellig hver gang. Den er ikke fedtfattig, men fyldt med grøntsager, rigelige mængder af bechamel og ost i lange baner….
  • vi endnu ikke har en grill og desuden ikke ved om det bliver godt vejr på søndag. Men ellers har vi jo før reklameret for vores burgere
5 meninger om “Bare nysgerrig….”

  1. Klart mandag! Vi får aldrig pandekager derhjemme 😦
    Resten er retter, som jeg selv laver nogenlunde ofte.
    Men god ugeplan!

    1. Skal lokke nogen ud af Ulf til dig en dag… jeg kan nemlig ikke bage pandekager. Sådan supplerer vi hinanden så fint…

  2. Tirsdag og lørdag har vist førsteprioritet. Jeg er lidt bekymret for det der med “grønne” foran karbonaderne. Curry lyder også rigtigt godt, men jeg synes der hører kød til i sådan noget 🙂 … måske er det lettere hvis jeg bare flytter ind, så kan jeg løbende blande mig 🙂 🙂 🙂

    1. Jamen, der er da altid plads til en mere, Kent – men jeg må advare, vi spare tit på kødet.
      Men nu vi er ved det: jeg skylder dig en omgang chili med hele svineriet. Vi må finde en dag!

      1. Gys! Spare på kødet *ryster*

        🙂

        Ja jeg tænkte faktisk på det den anden aften da jeg var ved at rydte op, jeg har stadig en stabel bøger stående til dig 🙂

Skriv et svar

