Ugens madplan uge 20

Endnu en uge tager sin begyndelse, fuld fart og fødselsdag! Mellembarnet fylder 6 på fredag, og der skal festes.  Derudover er der møder og 1000 ting. Alt i alt kommer ugen til at se sådan her ud:

Mandag: rester af flæskeståhej fra igår. Det bliver noget med spidskål, og jeg vender tilbage når jeg ved om det blev godt!

Tirsdag: Kødboller i tomat sovs m. pasta

Onsdag: Hjerter i vildsovs m. kartofler og grøntsagstænger. Rødgrød m. fløde.

Torsdag: laver far mad. Ungerne håber på pandekager, men jeg ved det ikke endnu.

Fredag: Pizzafest! Vi starter med chokoladepizza, og fortsætter med et antal almindelige hjemmebagte pizzaer. Jeg har opskriften på chokoladepizzaen fra Fairtradekogebogen, og jeg skal nok komme med den – hvis det bliver godt 😉

Lørdag: spiser vi ude

Søndag: skal det gå stærkt, så her er det “ernæring” – lad os se hvad det bliver.

En lille kort uge rent madmæssigt. Jeg håber, I kan fylde den ud med noget fra de øvrige uger.

Skriv et svar

